i online counter get 10mg aricept the can over cheapest i 10mg plendil purchase prescription no can albendazole to 400mg how cheapest over counter the purchase rizact get 5mg cheap can i non 960mg bactrim order prescription how online can over cheap get 250mg the antabuse counter i prescription can online triamterene without i 75mg buy actos online 45mg get duetact online 17mg i no can get prescription over order anafranil i 10mg online the can counter cheapest advair prescription purchase diskus 250mcg how no to to how no 4mg cheapest detrol prescription buy cream how online 10gr to buy cheap acivir diabecon can i get how online 60caps buy non how to online cipro 750mg prescription Namų biuras

Namų biuras

Dirbti persikeliame į namus – kokie iššūkiai čia laukia darbuotojų?

Pastarieji metai kardinaliai pakeitė įprastas daugumos įmonių, įstaigų bei organizacijų darbo sąlygas. Dar pavasarį daugeliui darbuotojų biuro stalą ir kėdę pakeitė sofa, virtuvės stalas ar net lova, susitikimų kambarį – svetainė, o greta sėdinčius kolegas – šeimos nariai ir augintiniai. Visgi, šiek tiek laiko praleidę ieškodami tinkamos darbo vietos namuose, dauguma mūsų susidūrė su patogumo, koncentracijos bei geros fizinės savijautos išsaugojimo iššūkiais. Tiek darbuotojų produktyvumu besirūpinantiems darbdaviams, tiek patiems darbuotojams kilo klausimas – kaip sukurti patogų ir sveikatai palankų namų biurą?

Darbo namuose iššūkiai

Įmonių vidaus kultūra ir politika nuotolinio darbo atžvilgiu keitėsi jau pastaruosius keletą metų. Tapo įprasta, kad dieną per savaitę ar bent keletą dienų per mėnesį darbuotojai gali pakeisti įprastą darbo erdvę, persikeldami į namų ar atostogų aplinką. O ir šiltuoju metų laiku nereta įmonė vis dažniau darbuotojams suteikdavo galimybę poilsį derinti su darbu įmonės vasaros biure ar bendradarbystės erdvėse.
Tiesa, 2020-ųjų metų pradžia įprastą biuro gyvenimą sukrėtė iš pamatų. Mūsų kasdieninį žodyną užvaldžius tokiems terminams, kaip socialinis atstumas, izoliacija ar karantinas, verslo organizacijoms neliko kitos išeities, kaip įprastus biurus perkelti į darbuotojų namus. Jau po pirmųjų savaičių išryškėjo pirmieji darbo namuose iššūkiai: naujų komandos komunikacijos priemonių paiešką, padidėjęs darbuotojų distrakcijų laukas, sumažėjusi riba tarp profesinio bei asmeninio gyvenimo, pablogėjusi fizinė savijauta.
Susiformavus naujiems įpročiams, kai kurie iš kilusių iššūkių buvo greitai neutralizuoti, o šiandien net 77 proc. reguliariai iš namų dirbančių žmonių teigia, kad namų aplinka skatina jų produktyvumą. Taip pat – padeda kovoti su stresu, gerina emocinę savijautą. Atsižvelgiant ir į tai, jog vienaip ar kitaip nuotolinis darbas dar ilgai išliks mūsų naujosios normalios (angl. new normal) darbo rutinos dalimi, šiandien pagrindinis darbdavio ir darbuotojo tikslas – pašalinant likusius nepatogumus, užtikrinti tinkamas darbo namuose sąlygas.

3 taisyklės, teisingam namų biurui sukurti

Darbuotojai bei jiems antrinantys kineziterapeutai, neurologai bei psichologai išskiria keletą pagrindinių darbo namuose iššūkių. Tai – asmeninės ir profesinės erdvės atskyrimas, sumažėjęs fizinis aktyvumas ir patogių darbo sąlygų sukūrimas. Teisingas šių uždavinių sprendimo būdas – namų biuras, sukurtas vadovaujantis trimis pagrindinėmis specialistų rekomendacijomis.

  • Atskira erdvė, skirta tik darbui. Psichologai pataria, jog siekiant išsaugoti namų poilsio ir ramybės atmosferą, namų biurui būtina išskirti atskirą fizinę erdvę. Idealu, jei darbui gali būti skiriamas atskiras kambarys, tačiau tokių galimybių neturint, namų biuras gali įsikurti vienoje iš svetainės ar kito kambario zonų. Visi su darbu susiję procesai turėtų būti sprendžiami ir vykdomi tik namų biuro erdvėje.
  • Tinkamas namų biuro inventorius. Atitinkamai, siekiant, kad darbo sąlygos būtų patogios ir nežalotų mūsų fizinės sveikatos, būtina investuoti į kelis esminius baldus bei reikmenis. Svarbiausia – tinkamas stalas ir kėdė. Pagrindiniai kriterijai renkantis juos yra reguliavimo funkcijos. Tiek stalas, tiek kėdė turi prisitaikyti prie jūsų kūno bei jo poreikių. Idealu, jei šie baldai būtų reguliuojami paprastai ir greitai, taip suteikiant sąlygas darbo poziciją keisti nuolatos.
  • Nuolat kintanti kūno pozicija. Kineziterapeutai pabrėžia, kad vienos tinkamos darbo pozicijos nėra. Svarbu – reguliari jos kaita, atsižvelgiant į esamą savijautą. Valandą praleidus sėdint rekomenduojama bent keletą minučių pajudėti ir grįžti jau į kitą, patogią darbo poziciją. Pavyzdžiui, sėdimą poziciją, pakeisti stovima. Atitinkamai, siekiant įgyvendinti šią geros savijautos taisyklę ypatingai svarbu aukščiau minėtų stalo ir kėdės dinamiškumas bei ergonomija.

Namų biuras su „Calenberg Office Solutions“

Norėdami sukurti tinkamas darbo sąlygas savo darbuotojams namuose, arba ieškodami asmeninių sprendimų sau, nedvejokite susisiekti ir pasikonsultuoti su „Calenberg Office Solutions“ komanda. Atsižvelgiant į jūsų poreikius, vietos bei biudžeto galimybes, pažangių biuro baldų tiekėjas „Calenberg Office Solutions“ parengs individualiai jums pritaikytą namų biuro baldų pasiūlymą.

 

  • 5 Aktyvus Nr.1

    Aktyvus

    Aktyvus

  • Klasikinis-Nr.1-1

    Klasikinis

    Klasikinis

  • Skandinaviškas Nr.1-1

    Skandinaviškas

    Skandinaviškas

  • Industrinis Nr.1-1

    Industrinis

    Industrinis

  • 4 Dinamiskas Nr.1

    Dinamiškas

    Dinamiškas

Namų biurasRimgaudas L